BMW R1200GS Adventure originál nosič + hliníkove kufry bighusky evo4 + 18mm montazni sada pro originál nosič
Jedna z prvních přestaveb a nosičů. expedice do J- Ameriky.
Materiál 18mm ocel x 2 -lakováno komaxit, možnost i výroby v nerez provedení.
Dobrý den pane Poledník,
pozdě ale přeci Vám posílám fotky, které jsem Vám slíbil.
Nemůžu si na kufry stěžovat. Jsou pevné, drží a neteče do nich. Montáž byla také bez problémů. Montoval jsem si to sám za dvě hodiny vč. držáků.
Projely se mnou Korsiku a východ balkánu celkem 12.000 km a bez problémů.
Moc děkuji za dobře odvedenou práci.
A.R.
February 1, 2012 Leave a comment
Wemoto now stock Big Husky rack, top box and panniers for the Yamaha XT 660 Z Tenere 2008>
Manufactured in the Czech Republic, Big Husky Luggage is designed for strength and durability, keeping the contents safe and dry whatever the conditions. The aluminium alloy used by Big Husky allows for a strong and robust case without limiting storage capacity, while comparable plastic adventure luggage may need to be several times thicker for the same strength.
The latest evolution of luggage (‘EVO3′) for the Yamaha XT 660 Tenere feature:
- 2mm thick aluminium alloy – Many aluminium case manufacturers only use 1.5mm, while plastic may be over 10mm.
- Bevelled edges to reduce wind resistance at high speeds.
- High-lip seal design with strengthened and embedded upper lid for barrier against wet weather.
- Corners protected with black plastic.
- Loops on the lid for strapping additional gear.
Big Husky is designed manufactured in its own factory in the Czech Republic to ensure the best standards of production, quality control and testing from beginning to end. Many of the staff are bikers themselves with experience in what features are best needed in adventure luggage.
Big Husky luggage includes all the fittings required, but do leave the drilling to the rider so s/he can choose the best position and fit.
Big Husky cases have been tested extensively in all manner of wet weather and rough roads throughout Europe, with excellent feedback on protection from the elements and durability. The panniers are not pre-drilled for fitting, allowing control over the mounting height and angle of the panniers.
The complete luggage kit for the Yamaha XT 660 Z Tenere (2008 onwards) includes black pannier racks, panniers and top box, fitting kit and two keys. The full kit retails at £1039.00 including VAT.
Big Husky ‘EVO3′ luggage available now at Wemoto.com
Currently only the XT660 Z Tenere is stocked, please enquire for other models
Najazdil som 75tis km prevazne po celej Europe vratane Ruska a blizkeho
Vychodu a s kuframi Bighusky som bol maximalne spokojny. Nemal som s
nimi ziadny vazny problem, vydrzali aj pady a vobec to na nich nieje vidno.
Preto viem, ze vyrabas kvalitu
Kufry byly opravdu skvele, nikdy jsem s moto nespadl, ale 6x mi spadla na miste kvuli moc dlouhemu stojanku :) nikdy se nic nestalo.Plan nasi cesty se trochu zmenil, dlouho nam nechteli v Buenos Aires dat motorky a kamarad s Vstromem byl v tezsich pasazich hodne pomaly kvuli spatnym tlumicum. Ujeli jsme tedy "jen" 19500km, motorku ted mam v Paname a v lete to dojedu do Kanady.
Indie 2009
Posílám fotky na vaší stránku
Kufre som nahodil na masinu tak som to nafotil nech aj ja som na tvojej stranke
Kufre su velmi kvalitne, este raz dakujem.
Zdravi ta, Slavo [slavo2604@mail.t-com.sk]
Tak konečně posím fotky mojí motorky s pořádnejma kuframa. Musím říct, že jsou fakt dost dobrý.
Sobotka Pavel [SobotkaP@imosbrno.eu]
Honda XL650V Transalp s kufry prvni generace - EVO 1, ty byly jeste jen nytovane.
Pane, nosič i kufry od Vás pásly přesně, foto přikládám, můžete si jej přidat do fotogalerie.
Zdravim, posilam foto, jak jsem slibil. Motorku jsem nestih umejt, kdyztak poslu jine foto, az bude cista.
A jeste jednou dekuji, kufry a nosic je paradni
DL1000 V strom - Rakousko.
Tak uz jsme v Nepalu pokrocili a neco malo zazili.. Bohuzel pro lehke priblizeni musim prilozit cca 30 fotek.. Tak tedy k fotkam.. Na prvni je k videni nejvyznamnejsi misto pro Budhisty - rodiste samotneho Budhy.. Kde jsme si pujcili kola (viz fotky nasich pekelnych stroju) a projizdeli jsme mistni areal. Kazda zeme kde je budhismus zde chce mit vystaveny "Templ - chram." Na fotkach je videt rozestaveny korejsky a mala cast obrovskeho, cinskeho komplexu...
Z Lumbini (rodiste Budhy) jsme vyrazili do Pokhary, kde je moznost pozorovani extremniho prechodu ze subtropickych nizin ve vysokohorske stity, kde se nam na chvili pocasi umoudrilo a my mohli spocinout zrakem na "pohori" Anapurny.. (jinak stity moc nevidime, jsme tu v monzunovem obdobi, tak jsou vetsinou pod mrakama).
Z Pokhary jsme vyrazili smer Gorkha, kde je vyznamny "palaco-chram" - Rodiste krale, sjednotitele Nepalu. Tam jsme navstivili i "obetiste" kam kazdorocne nosi vesnicane hospodarska zvirata a domu si odnaseji jen bezvladna, bezhlava tela. Navsteva obetiste i palace byl pro nas obrovsky vykon. Palac na jednom vrcholu, obetiste na druhem.. Mezi nimi stovky, tisice kamennych schodu, vsak pravda v perfektim stavu..
Z Gorkhy jsme vyrazili smer nas nejhlavnejsi cil - Chitwansky narodni park. Po ceste jsme minuly jeden sesuv kolem ktereho se auta tahla jak smradi. I tak Honzik si rekl, to prejedu a vsechny predjedu. Opak byl pravdou, muj stroj se zaryl do mekeho sesuvu jak horky nuz do masla a predjeli nas i vsechny kamiony ktere jsme uspesne predtim predjeli. Vsak vecer se to stalo a my dorazili do Chitwan National Park..
Hned na rano jsme si dohodli "elephant safari". Pri snidani pod palmovym altankem nas vyrusil prochazejici slon (skrze nas rezort vede sloni stezka k rece) a uz jsme po slonovi splhali a fotili se. Pak sli na ono sloni safari, kde jsme jizdu zacali brodem asi 1.5 metru hluboke reky a pote jsme stridali pruchod "nepruchodnym" pralesem s prechodem travnatych ploch kde byl cca 4-5 metru vysoky rakos. Slon si razil cestu zdatne a chobotem lamal vetve, vsak byl tak hlucny ze jsme zadna zvirata nepotkali.. Odpoledne jsme vyrazili jeste s pruvodcem na "safari trek" na 3 hodinky (meli jsme na dnesek pomerne drahou vstupenku do parku) kdy jsme meli uz vetsi stesti (meli jsme zakazano slapat na suche vetvicky) videli jsme opice, antilopy, mensiho krokodyla a dokonce i mistnoho jednorohyho nosorozce, vsak toho na vetsi vzdalenost a spousta vsudy pritomneho hmyzu (sundaval jsem si pijavice z nohou nasi zpevnenou vizitkou od NAC, nuz jsem si zapomnel na pokoji). Z tygra jsme potkali bo huzel jen stopy a z medveda rozhrabana mraveniste a ho*na... Uvidime co prijde pri zitrejsim rannim prujezdu pralesa na kanoji...
Jinak zaverem mohu rici ze muj fotoaparat se nerozesel a tak jsem byl nucen poridit jinou , malu alternativu, ktera ma bohuzel jen 4x zoom, tak nektre fotky jsou hrorsi...
Z Nepalu zdravime Honza a Verca..skena@seznam.cz
Nazdar, je to uz velmi davno, ale az teraz som si nejako nasiel troska casu, a hlavne som si spomenul ze ti mam poslat fotky az kufor osadim.
Kufor je uplne super, pasuje na TTR ako rit na serbel, drzi aj v terene co je super, len jednu chybicku krasy ma( nieje to podstatne) ale potesilo by. Nejaka snurka alebo retiazka ako doraz pri otvarani...
Ale inak velka vdaka, je to fakt super vymakany kufor, ktory mojej motorke fakt pasuje.
Ahoj Romane,
musím ti pochválit nové stránky jsou pěkné a přehledné. Pokud by jsi měl zájem posílám ti nějaké fotky s tvými kufry :) Můžeš se na nich i podívat jak jsem vyřešil top case a trochu jsem upravil i tvé boční držáky (musel jsem jen zkrátit blinkry abych je dostal více k moto a udělal jsem je symetrické) díky tomu s tvými největšími kufry mám celkovou šíři motorky jen 103 cm :) přeji hodně zdaru , ať firma šlape a pokud si všimnu termínu včas tak se snad uvidíme na Hartě :)
Kufry Big Husky mam uz treti sezonu a naprosta spokojenost. Vloni v Albanii na nich lezela LB8 snad padesatkrat a krome par skrabancu a nejakych bouli prezili uplne vsechno (drobna pradklinka ve svaru, kdyz jsem levym urazil kus skaly). To same u Franty na GS 1200 a dalsich dvou Afrik. Mely jsme s sebou i jedny Zegy a funguji naprosto stejne. Zadny problem s vodou, prachem ani s manipulaci, tak jak Touratech o Big Husky tvrdi se nekonal. Naopak matrial je jeste silnejsi a pevnejsi pri stene hmotnosti (nebo srovnatelne, mel jsem to jen v ruce). Navic to jsou ty spravny hardcore cestovatelsky kufry bez zbytecnych nesmyslu, ktere muzou na slohy ceste pusobit problemy.